Wdrożenia Jira Service Management
Jira Service Management (wcześniej Jira Service Desk) zyskuje coraz większą popularność wśród Klientów jako niemal doskonałe, kompletne narzędzie do obsługi klienta, które świetnie integruje się z pozostałymi produktami Atlassian.
Wdrażając Jira Service Management robimy więcej, niż tylko instalujemy i konfigurujemy system, czy dobieramy dodatki. Jednocześnie oceniamy sam proces wsparcia, wskazujemy słabe punkty i oferujemy rozwiązania. Staramy się wychodzić z inicjatywą i pomagać w zbudowaniu bazy wiedzy, jeżeli Klient decyduje się także na wdrożenie systemu Confluence. Dzięki zatrudnianiu w Info Design ekspertów z wielu różnych dziedzin, jesteśmy w stanie poprowadzić naszego Klienta za rękę od początku do końca procesu wdrożenia.
Wdrożeniami zajmują się eksperci posiadający aktualne certyfikaty potwierdzające biegłość w produktach Atlassian.
Oferujemy pełen zakres wdrożenia, od zebrania wymagań, przez instalację, konfigurację oraz utrzymanie systemu. Oferujemy także kompletne szkolenia dla Twoich pracowników obejmujące zarówno codzienną pracę z systemem jak i administrację, a w razie potrzeby oferujemy także utrzymanie w zakresie, w jakim go potrzebujesz - od zarządzania najbardziej wymagającymi incydentami po kompleksowe zarządzanie aplikacją.
Poznaj przykłady naszych udanych wdrożeń systemu Jira Service Management:
Dlaczego my?
polska faktura
płatność po dostawie
dodatkowe usługi
zarządzanie wszystkimi licencjami
w jednym miejscu
spolszczenia aplikacji
doradztwo przy wyborze
i optymalizacji narzędzi i licencji