Szkolenia Confluence
Confluence podobnie jak JIRA to aplikacja firmy Atlassian o szerokim wachlarzu zastosowań. Zastosowanie mechanizmów generycznych umożliwia zmiany interpretacji niektórych obiektów systemu w zależności od potrzeb co wzbogaci możliwości konfiguracyjne. Nasze szkolenia pomogą Państwu w pełni wykorzystać możliwości systemu.
Szkolenia będące w naszej ofercie są skierowane zarówno do użytkowników jak i administratorów systemu Confluence. Ich specyfika dostosowana jest do konkretnych potrzeb klienta i zmienia się w zależności od zaawansowania przyszłych uczestników szkolenia, długości użytkowania systemu czy dostępności systemu podczas szkolenia. Dodatkowo można zamówić szkolenie dla popularnych rozszerzeń Systemu JIRA takich jak: Gliffy czy Theme Builder.
Aby przybliżyć Państwu tematykę szkolenia prezentujemy poniżej listę modułów, z których składa się każde ze szkoleń:
Każdy z modułów kończy się demonstracją podczas, której prezentowane są przykłady użycia omawianych kwestii. W zależności od charakteru szkolenia istnieje możliwość wykonywania ćwiczeń praktycznych przez uczestników.
Podczas szkoleń prowadzonych w zakresie produktu firmy Atlassian często wywiązują się dyskusje wzbogacające wszystkich uczestników o przydatną wiedzę, a także pozwalające na dokładne zrozumienie niektórych zagadnień.
Po każdym szkoleniu przeprowadzamy ankietę oceniającą. Wyniki i treść tych ankiet są dokładnie analizowane, a następnie wykorzystywane w celu ciągłej poprawy jakości naszych szkoleń.
Trener
Krzysztof Daukszewicz
Content Manager w firmie Info Design. Na co dzień pracuje z klientami pomagając im w optymalnym wykorzystaniu Atlassian Confluence w zarządzaniu wiedzą w organizacji. Pracuje z narzędziami Atlassiana od 2014 roku. Specjalizuje się w zarządzaniu treściami i tworzeniu baz wiedzy w Confluence.
Szkolenia z narzędzi Atlassian prowadzi od 2018 roku. Ma za sobą wystąpienia na konferencjach specjalistycznych, prowadzi webinaria dla klientów wewnętrznych oraz pomaga w procesie tworzenia treści oraz łączenia baz wiedzy w Confluence z Jira Service Management. Wspiera także Info Design od strony marketingowej. Uważa, że odpowiedni sposób przekazania wiedzy i przejrzyste instrukcje to co najmniej połowa sukcesu w nauce narzędzia.