SLA PowerBox

Home SLA PowerBox

Slajd On Time Service Delivery SLA PowerBox

Monitorowanie czasu wg SLA

Dzięki zegarom przypisanym do zgłoszeń szybko sprawdzisz limit czasowy oraz stan realizacji KPI. Kolorowe statusy pokazują na ile czasu pozostało do wykonania zadania zgodnie z SLA.

Analiza efektywności

Sprawdź wszystkie statystyki realizacji danego zgłoszenia, aby dowiedzieć się, gdzie potrzebne są usprawnienia. SLA Analytics są w pełni konfigurowalne - sam decydujesz, jakie kryteria są dla Ciebie ważne: ile czasu zgłoszenie było przypisane do każdego użytkownika, ile czasu zgłoszenie spędziło w danym statusie itd.

Statystyki każdego zgłoszenia

Pełna historia każdego zgłoszenia dostępna jest w widoku zgłoszenia w formie tekstowej i graficznej. Dzięki niej możliwa jest dokładna weryfikacja realizacji SLA z uwzględnieniem każdego etapu prac nad zgłoszeniem.

Szybkie wyszukiwanie wg kryteriów SLA

Szybki dostęp do każdego zgłoszenia zapewnia wyszukiwanie przy wykorzystaniu funkcji JQL. Dzięki SLA PowerBox w mgnieniu oka znajdziesz zgłoszenia o najkrótszym terminie realizacji, o przekroczonym limicie czasowym czy przypisane do danej umowy SLA.

Zobacz, jakie to proste!

Film instruktażowy już wkrótce!

Podobają Ci się nasze rozwiązania?