Zaangażuj zespół w budowanie bazy wiedzy w Confluence:
- Zbuduj bazę wiedzy dzięki Q&A: zadawaj pytania, uzyskuj odpowiedzi, bądź na bieżąco
- Zarządzaj bezpieczną i uporządkowaną bazą wiedzy: organizuj tematy, przeszukuj Confluence, zadawaj pytania konkretnym grupom lub całej organizacji
- Wykorzystuj zebraną wiedzę: łatwy dostęp do najczęściej zadawanych pytań, motywacja do dzielenia się wiedzą, kontrola zaangażowania
Szybko zadawaj pytania
Uzyskanie odpowiedzi na proste pytanie nie powinno odrywać Cię od pracy. Dzięki Q&A szybko zadasz pytania przy użyciu Confluence. Zapytani użytkownicy w taki sam sposób udzielą Ci odpowiedzi.
Szybko uzyskuj odpowiedzi
Oceniaj odpowiedzi, najlepsze z nich pojawią się jako pierwsze.
Bądź na bieżąco
Obserwuj pytania i odpowiedzi na interesujące Cię tematy na bieżąco, obok swojej pracy w Confluece.
Ucz się
Nie zadawaj tych samych pytań. Confluence podpowie Ci, jeśli podczas wpisywania pytania znajdzie podobny temat na istniejących stronach, blogach lub zadanych w pytaniach.
Organizuj zagadnienia
Dzięki podziałowi na tematy utrzymasz porządek w pytaniach. Możesz przeglądać i śledzić tematy oraz znaleźć specjalistę w każdym z nich.
Kieruj pytania do odpowiednich osób
Decyduj, kto zobaczy Twoje pytanie. Dyskretne pytania kieruj bezpośrednio do konkretnych zespołów. Pozostałe zadawaj na forum całej organizacji.
Ułatw dostęp do wiedzy
Umieść sekcję z najczęściej zadawanymi pytaniami na dowolnej stronie w Confluence. Dzięki dynamicznie zmieniającym się treściom zespół zawsze będzie miał dostęp do aktualnych informacji.
Motywuj do dzielenia się wiedzą
Punkty za udzielanie odpowiedzi i statystyki najaktywniejszych użytkowników motywują członków zespołu do rywalizację w dobrym celu. Najlepsi otrzymują status ekspertów.
Dbaj o kulturę dzielenia się wiedzą
Dzięki statystykom na bieżąco sprawdzisz stan zaangażowania w tworzenie Q&A. Będziesz mógł także przetestować różne strategie mające na celu zwiększenie aktywności w budowaniu bazy wiedzy i sprawdzić ich skuteczność.