Szkolenia JIRA

Home Szkolenia JIRA

Slajd Szkolenia Szkolenia

Szkolenia JIRA

Atlassian JIRA jest systemem o szerokim spektrum zastosowań, spowodowane jest to generycznym sposobem konfiguracji oraz możliwością stosowania rozszerzeń.

Dzięki takiemu podejściu istnieje możliwość wieloznacznej interpretacji jego składników. Prowadzone przez nas szkolenia umożliwiają spojrzenie na system firmy Atlassian z kilku perspektyw, przez co uzyskujemy więcej możliwości konfiguracyjnych.

jira_rgb_blue_atlassian

Szkolenia te są skierowane zarówno dla użytkowników jak i administratorów systemu JIRA. Ich specyfika dostosowana jest do konkretnych potrzeb klienta i zmienia się w zależności od zaawansowania przyszłych uczestników szkolenia, długości użytkowania systemu czy dostępności systemu podczas szkolenia. Dodatkowo można zamówić szkolenie dla popularnych rozszerzeń Systemu JIRA takich jak: GreenHopper, Gliffy.

Aby przybliżyć Państwu tematykę szkolenia prezentujemy poniżej listę modułów, z których składa się każde ze szkoleń:

Każdy z modułów kończy się demonstracją podczas, której prezentowane są przykłady użycia omawianych kwestii. W zależności od charakteru szkolenia istnieje możliwość wykonywania ćwiczeń praktycznych przez uczestników.

Podczas szkoleń prowadzonych w zakresie produktu firmy Atlassian często wywiązują się dyskusje wzbogacające wszystkich uczestników o przydatną wiedzę, a także pozwalające na dokładne zrozumienie niektórych zagadnień.

Po każdym szkoleniu przeprowadzamy ankietę oceniającą. Wyniki i treść tych ankiet są dokładnie analizowane, a następnie wykorzystywane w celu ciągłej poprawy jakości naszych szkoleń.

Trener

Wojciech Woytynowski

Lider zespołu szkoleń grupy produktowej Attlasian, Trener, Administrator oprogramowania Attlasian, Ekspert pakietu MS Office oraz rozmaitych programów FK. Absolwent Kierunku Relację Międzyludzkie w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego z dodatkowym wykształceniem informatycznym zdobytym m. in. w Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej.

wojciech-woytynowski

Doświadczony Trener rozmaitych rozwiązań informatycznych w tym oprogramowania Attlasian, pakietów office, systemów SDE dla Więźniów oraz rozmaitych kursów autorskich. Autor podręcznika do obsługi kas fiskalnych wydanego przez „Fundację VCC”, posiadacz wielu certyfikatów w tym ECDL. Ma za sobą kilkanaście lat doświadczenia jako Trener, w trakcie których przepracował ponad 4000 godzin szkoleniowych. Poza wiedzą teoretyczną ma na koncie różnorodne wdrożenia przez co zna i pokazuje dobre praktyki z zakresu konfiguracji produktów Atlassian.

Poprzez swoją pogodę ducha tworzy atmosferę wzajemnej pomocy i życzliwości wśród kursantów. Wychodzi z założenia, że Trener jest jak sportowiec, najlepszy jest ten, który dużo trenuje i naprawdę lubi to, co robi. 

Praca, którą wykonuje jest jego pasją, dlatego nieustannie dokształca się w zakresie technik nauczania oraz wiedzy specjalistycznej związanej z prowadzonymi przez niego szkoleniami. W wolnych chwilach uczęszcza na warsztaty oraz treningi klubów trenerskich, do których należy.

Poznaj mnie na LinkedIn.

Szkolenie dla administratorów

LISTA MODUŁÓW, Z KTÓRYCH SKŁADA SIĘ KAŻDE ZE SZKOLEŃ:

Opis systemu, jego instalacja oraz podstawowa konfiguracja

Opis systemu, jego instalacja oraz podstawowa konfiguracja

Konfiguracja systemu związana z przyszłym użytkowaniem systemu

Konfiguracja systemu związana z przyszłym użytkowaniem systemu

Konfiguracja systemu związana z zarządzaniem projektami

Konfiguracja systemu związana z zarządzaniem projektami

Administracja systemem JIRA

Administracja systemem JIRA

Program Szkolenia

Dzień 1:

  • Wprowadzenie do JIRA Core – przeznaczenie i kluczowe funkcje systemu
  • Zasady licencjonowania systemu – omówienie wersji Cloud, Data Center
  • Licencjonowanie pluginów – zasady licencjonowania i wsparcia producenta
  • Przegląd systemu z punktu widzenia użytkownika
  • Tworzenie zgłoszeń i praca z z nimi
  • Wyszukiwarka – Issue Navigator
  • Tworzenie filtrów i zarządzanie uprawnieniami do nich
  • Tworzenie i konfiguracja pulpitów
  • Użytkownicy w Jira – grupy i role (wprowadzenie)
  • Ustawienia profilu użytkownika
  • Projekty w Jira – czym są i jak ich używać
  • Tworzenie projektów – omówienie metod tworzenia projektów oraz dostępnych opcji
  • Administracja projektami
  • Elementy konfiguracji projektu – Schematy – oraz sposób pracy z nimi
  • Zarządzanie i konfiguracja typów zgłoszeń Tworzenie i konfiguracja przepływu pracy / schematy przepływów pracy
  • Tworzenie i konfiguracja przepływu pracy z pluginami (Instalacja i konfiguracja pluginów)
  • Tworzenie i konfiguracja ekranów / schematy ekranów
  • Tworzenie i konfiguracja pól własnych / schematy pól własnych
  • Uprawnienia i Powiadomienia i zabezpieczenia zgłoszeń w projektach
  • Priorytety i ich konfiguracja / schematy priorytetów
  • Cechy zgłoszenia
  • Rejestrowanie czasu pracy
  • Linkowanie zgłoszeń
  • Atrybuty zgłoszeń
  • Statusy Rozwiązania
  • Schematy Zabezpieczeń Zgłoszeń
  • Tłumaczenia standardowych elementów w Jira

Dzień 2:

  • Zarządzanie pulpitami oraz filtrami w Jira
  • Konfiguracja pulpitów / filtrów
  • Zapytania JQL
  • Zapisywanie i udostępnianie pulpitów / filtrów
  • Subskrypcje filtrów
  • Konfiguracja kont użytkowników
  • Tworzenie użytkowników
  • Grupy użytkowników
  • Role projektowe użytkowników
  • Integracja Jira z Active Directory
  • Administracja systemem np. Konfiguracja główna
  • Informacje o systemie
  • Sprawdzanie spójności
  • Zarządzanie dostępem: dostęp publiczny i prywatnym
  • Konfiguracja
  • Polityka haseł
  • Zarządzanie dostępem: dostęp publiczny i prywatny
  • Zarządzanie globalnymi uprawnieniami i role projektowe
  • Konfiguracja wyglądu Interfejsu użytkownika
  • Backup i przywracanie
  • Import projektu
  • Konfiguracja poczty email
  • Indeksowanie systemu
  • Zaawansowane ustawienia administracyjne

Dzień 3 (Opcjonalny):

  • Wprowadzenie do Jira Service Desk
  • Tworzenie projektu Service Desk
  • Zarządzanie Portalem Klienta
  • Konfiguracja Portalu Klienta
  • Konfiguracja przepływu pracy – akceptacja i reklamacja zgłoszeń (konfiguracje workflow specyficzne dla Jira Service Desk)
  • Administracja projektami w Jira Service Desk
  • Konfiguracja grup i rodzajów zgłoszeń
  • Uprawnienia
  • Poczta email
  • Powiadomienia
  • Ustawienia satysfakcji
  • Połączenie z Bazą wiedzy w Confluence
  • Konfiguracja SLA
  • Automatyzacje
  • Raporty w Jira Service Desk
  • Wprowadzenie do Jira Software
  • Tworzenie projektu w Jira Software
  • Tworzenie tablic Scrum i Kanban: Backlog, Sprint
  • Administracja tablicami Scrum i Kanban
  • Wersje i wydania podczas pracy z tablicami
  • Raporty w Jira Software
  • Projekty typu Next Gen w Jira Cloud.

Szkolenie dla użytkowników

PODCZAS SZKOLEŃ POZNASZ MIĘDZY INNYMI:

Opis systemu, podstawowa konfiguracja dla użytkownika

Opis systemu, podstawowa konfiguracja dla użytkownika

Opis tworzenia oraz zarządzania zadaniami

Opis tworzenia oraz zarządzania zadaniami

Opis tworzenia oraz zarządzania projektami

Opis tworzenia oraz zarządzania projektami

Opis dostępnych raportów

Opis dostępnych raportów

Terminy szkoleń

SzkolenieKiedy?Gdzie?CenaWięcej...
Jira dla Użytkowników z elementami Agile18.02.2021Online1000 PLN + VATZapytaj o szkolenie!
Jira dla Administratorów + dodatkowy dzień warsztatów20-22.02.2021Online2000 (2700) PLN + VATZapytaj o szkolenie!
Confluence dla Użytkowników13.04.2021Online ̶1̶0̶0̶0̶ 800 PLN + VAT (First Minute)Zapytaj o szkolenie!
Confluence dla Zaawansowanych15.04.2021Online ̶2̶0̶0̶0̶ 1800 PLN + VAT
(First Minute)
Zapytaj o szkolenie!