Portal użytkownika biznesowego, SLA, baza wiedzy.
Czego więcej potrzebujesz, aby wspierać swój biznes, monitorować czasy realizacji zgłoszeń, zarządzać firmową bazą wiedzy?
Teraz JIRA ma nową, bardziej intuicyjną odsłonę.
Portal użytkownika
JIRA Service Management dostarcza intuicyjny portal użytkownika biznesowego. Dzięki niemu nawet laik poradzi sobie z systemem bez długotrwałego szkolenia. I bez płatnej licencji.
Kolejki i raporty
Jira Service Management umożliwia tworzenie kolejek dla serwisantów.
Dzięki nim łatwo odnajdziesz zgłoszenia i na jednym ekranie otrzymasz informację o postępie prac całego działu Help Desk.
Raporty
Dzięki Jira Service Management możesz tworzyć własne raporty on-line. Prosty kreator pozwala na łatwe dodawanie nowych raportów graficznych.
Dlaczego my?
Znamy oprogramowanie i biznes. Migrujemy z innych systemów. Wdrażamy skutecznie.
Zgodność z ITIL
Wdrożenie systemu typu Service Management to nie tylko kwestia narzędzia. To przede wszystkim zrozumienie dobrych praktyk w tym obszarze takich jak ITIL. My się na tym znamy.
Ludzie
Sercem każdego wdrożenia są ludzie. Koncentrujemy się na ich potrzebach biznesowych i komforcie pracy. We współpracy stawiamy na partnerstwo.
Raportowanie
Szczególnie ważnym aspektem wdrożenia Service Management są raporty. W Info Design posiadamy własne, unikalne w skali światowej rozwiązania, które wspierają ten proces.
Zaufanie
Trzymamy się zasady, że zaufanie jest cenniejsze niż złoto. Nigdy nie ograniczamy się do minimum ani nie zostawiamy Klientów bez pomocy.
Nasze szkolenia Jira Service Management
Nasza oferta szkoleniowa dedykowana dla Jira Service Management obejmuje pełne spektrum szkoleń dla administratorów i serwisantów. Jesteśmy w stanie dostosować ich program do wymagań naszych klientów, wyjaśnić zagadnienia, które dopiero okażą się ważne, połączyć oprogramowanie z potrzebami biznesowymi.
Jeśli standardowa oferta szkoleniowa nie jest dla Ciebie wystarczająca