Wdrożenia Jira Service Desk

Home Wdrożenia Wdrożenia Jira Service Desk

Slajd Wdrożenia
Jira Service Desk
Wdrożenia
Jira Service Desk

Wdrożenia Jira Service Desk

Jira Service Desk zyskuje coraz większą popularność wśród Klientów jako niemal doskonałe, kompletne narzędzie do obsługi klienta, które świetnie integruje się z pozostałymi produktami Atlassian.

Wdrażając Jira Service Desk robimy więcej, niż tylko instalujemy i konfigurujemy system, czy dobieramy dodatki. Jednocześnie oceniamy sam proces wsparcia, wskazujemy słabe punkty i oferujemy rozwiązania. Staramy się wychodzić z inicjatywą i pomagać w zbudowaniu bazy wiedzy, jeżeli Klient decyduje się także na wdrożenie systemu Confluence. Dzięki zatrudnianiu w Info Design ekspertów z wielu różnych dziedzin, jesteśmy w stanie poprowadzić naszego Klienta za rękę od początku do końca procesu wdrożenia.

Wdrożeniami zajmują się eksperci posiadający aktualne certyfikaty potwierdzające biegłość w produktach Atlassian.

Oferujemy pełen zakres wdrożenia, od zebrania wymagań, przez instalację, konfigurację oraz utrzymanie systemu. Oferujemy także kompletne szkolenia dla Twoich pracowników obejmujące zarówno codzienną pracę z systemem jak i administrację, a w razie potrzeby oferujemy także utrzymanie w zakresie, w jakim go potrzebujesz - od zarządzania najbardziej wymagającymi incydentami po kompleksowe zarządzanie aplikacją.

Poznaj przykłady naszych udanych wdrożeń systemu Jira Service Desk:

Dlaczego my?

polska faktura

płatność po dostawie

dodatkowe usługi

zarządzanie wszystkimi licencjami
w jednym miejscu

spolszczenia aplikacji

doradztwo przy wyborze
i optymalizacji narzędzi i licencji

Podobają Ci się nasze rozwiązania?