ZDOBĄDŹ WIEDZĘ O DZIAŁANIU SYSTEMU I ZOSTAŃ ADMINISTRATOREM ATLASSIAN JIRA!

2000/2700 PLN

Cena:

Szkolenie narzędziowe z systemu Atlassian Jira obejmujące zagadnienia administracyjne.

Realizowane w formie dwu- lub trzydniowego kursu online,

dla zachowania bezpieczeństwa epidemiologicznego.

Obejmuje zagadnienia związane z konfiguracją systemu, projektowaniem i tworzeniem Workflow i zarządzanie dostępem.

Szkolenie Online, 28-30.09.2020

Atlassian Jira

dla Administratorów

+VAT

* Do wykorzystania w 90 dni od ukończenia szkolenia.

Każdy z uczestników zyskuje dwie darmowe godziny konsultacji ze specjalistami Info Design!*

Zakres

  • Wprowadzenie do JIRA Core – przeznaczenie i kluczowe funkcje systemu
  • Zasady licencjonowania systemu – omówienie wersji Server, Cloud, Data Center
  • Licencjonowanie pluginów – zasady licencjonowania i wsparcia producenta
  • Przegląd systemu z punktu widzenia użytkownika
  • Tworzenie zgłoszeń i praca z z nimi 
  • Wyszukiwarka – Issue Navigator 
  • Tworzenie filtrów i zarządzanie uprawnieniami do nich 
  • Tworzenie i konfiguracja pulpitów 
  • Użytkownicy w Jira – grupy i role (wprowadzenie) 
  • Ustawienia profilu użytkownika 
  • Projekty w Jira – czym są i jak ich używać 
  • Tworzenie projektów – omówienie metod tworzenia projektów oraz dostępnych opcji 
  • Administracja projektami 
  • Elementy konfiguracji projektu – Schematy – oraz sposób pracy z nimi 
  • Zarządzanie i konfiguracja typów zgłoszeń Tworzenie i konfiguracja przepływu pracy / schematy przepływów pracy 
  • Tworzenie i konfiguracja przepływu pracy z pluginami (Instalacja i konfiguracja pluginów) 
  • Tworzenie i konfiguracja ekranów / schematy ekranów 
  • Tworzenie i konfiguracja pól własnych / schematy pól własnych 
  • Uprawnienia i Powiadomienia i zabezpieczenia zgłoszeń w projektach 
  • Priorytety i ich konfiguracja / schematy priorytetów 
  • Cechy zgłoszenia 
  • Rejestrowanie czasu pracy 
  • Linkowanie zgłoszeń 
  • Atrybuty zgłoszeń 
  • Statusy Rozwiązania 
  • Schematy Zabezpieczeń Zgłoszeń 
  • Tłumaczenia standardowych elementów w Jira 

Dzień 1*

Dzień 2

  • Zarządzanie pulpitami oraz filtrami w Jira
  • Konfiguracja pulpitów / filtrów
  • Zapytania JQL
  • Zapisywanie i udostępnianie pulpitów / filtrów
  • Subskrypcje filtrów
  • Konfiguracja kont użytkowników 
  • Tworzenie użytkowników 
  • Grupy użytkowników 
  • Role projektowe użytkowników 
  • Integracja Jira z Active Directory 
  • Administracja systemem np. Konfiguracja główna 
  • Informacje o systemie 
  • Sprawdzanie spójności 
  • Zarządzanie dostępem: dostęp publiczny i prywatnym 
  • Konfiguracja 
  • Polityka haseł 
  • Zarządzanie dostępem: dostęp publiczny i prywatny 
  • Zarządzanie globalnymi uprawnieniami i role projektowe 
  • Konfiguracja wyglądu Interfejsu użytkownika 
  • Backup i przywracanie 
  • Import projektu 
  • Konfiguracja poczty email 
  • Indeksowanie systemu 
  • Zaawansowane ustawienia administracyjne 

Dzień 3 (Opcjonalny)

  • Wprowadzenie do Jira Service Desk
  • Tworzenie projektu Service Desk
  • Zarządzanie Portalem Klienta
  • Konfiguracja Portalu Klienta
  • Konfiguracja przepływu pracy – akceptacja i reklamacja zgłoszeń (konfiguracje workflow specyficzne dla Jira Service Desk) 
  • Administracja projektami w Jira Service Desk
  • Konfiguracja grup i rodzajów zgłoszeń 
  • Uprawnienia
  • Poczta email 
  • Powiadomienia 
  • Ustawienia satysfakcji 
  • Połączenie z Bazą wiedzy w Confluence 
  • Konfiguracja SLA 
  • Automatyzacje 
  • Raporty w Jira Service Desk 
  • Wprowadzenie do Jira Software 
  • Tworzenie projektu w Jira Software 
  • Tworzenie tablic Scrum i Kanban: Backlog, Sprint
  • Administracja tablicami Scrum i Kanban
  • Wersje i wydania podczas pracy z tablicami
  • Raporty w Jira Software 
  • Projekty typu Next Gen w Jira Cloud – w miarę wolnego czasu. 

* Ze względu na różny poziom wiedzy użytkowników oraz zapewnienie komfortu pracy uczestnikom zastrzegamy sobie prawo zmian w kolejności realizowania zagadnień i ich przesunięcia między poszczególnymi dniami.


Szkolenie odbywa się z wykorzystaniem Jira Server, wersje Data Center oraz Cloud omówione są w sposób skrótowy, choć duża część zagadnień jest wspólna dla wszystkich wersji aplikacji.

Trener

Wojciech Woytynowski

Specjalista ds. Wdrożeń w firmie Info Design Systemy Informatyczne.

Trener związany z branżą IT od 2014 roku. Administrator Atlassian Jira.


Poznaj mnie na:

O Nas

Jesteśmy polską firmą informatyczną skupiającą się na dostarczaniu wartości biznesowej naszym Klientom dzięki oferowanym przez nas produktom i usługom.


W naszej codziennej pracy koncentrujemy się na dostarczaniu korzyści Klientom i ich Pracownikom, nie zaś na ślepym realizowaniu planów sprzedaży czy założonej marży. Uważamy, że sprzedaż zawsze podąża za zaufaniem i zadowoleniem Klientów.

Zdobądź kompetencje Administratora

Systemu Jira i zyskaj 2 darmowe

godziny konsultacji z ekspertami

Info Design!



Szkolenie Online, 28-30.09.2020

Atlassian Jira dla Administratorów